Alla inlägg under mars 2010

Av sandra - 27 mars 2010 13:13

I dag klippte Nome håret på mej.

Blev jätte bra.

Känns luftigt å skönt nu.  

Å ska bort i dag så det e kul att få ny frisyr innan.

Noome är ducktig på att klippa hår.

Om hon vill ska jag se om hon vill färga håret på mej när bebisen kommit.

Av sandra - 24 mars 2010 18:22

NU har jag börja fått många mer förvärkar och så.

Var in till bm i dag för vi trodde vatnet hade börja gått.

Men va lungt en.

Men nu är livmoder tapen mjuk så kan ta allt från några tim till en 1v för beben att komma.

Hade lika med dominic och han kom efter 4 dagar.


  

Bio

Av sandra - 20 mars 2010 07:47

I kväll blir det bio  

Längtar så mycket efter att vi ska gå.

Jag och sambon som ska gå ihop.

Först ska mamma och jag int till bollnäs en snabbis.

Sen ska jag vila lite så jag orkar i kväll.

Vi ska äta kykling till middag.

Mamma kommer nog runt 17 tiden, hon ska ta dominic i kväll.

Så ska börjar med maten runt 15-16 så det hinner bli klart.

Ska för söka komma på nån efterät men vet inte en vad jag ska göra.

Nu får det bli kväll tycker jag hihihi längtar sååååå

Av sandra - 14 mars 2010 08:02

I går vid halv 6 så kom mamma och syrran över.

Vi gorde Tacos till middag.

Blev jätte gott och dominic tyckte med att det va gott åt riktigt bra.

Sen kolla vi lite på tv innan melodi festevalen börja, Mamma o Syrran som ville se.

Sen åt vi glass och lite hembakade kakor som jag gort.

Spela disney trivial pursuit sen, gillar det spelaet jag.

Och jag van hihih.

Sen kom danne hem  

Så behövde inte sova själv i natt.

Men har svättats som bara den i natt, e koket inne.

Å har ju så svårt å vända på mej nu för tiden så man vakanr till när man ska vända sida.

men men blev en mysig å rolig kväll i går


  

Av sandra - 12 mars 2010 18:44

Hej alla glada.

Nu sitter jag här med sonen å kollar på looney tunse, har presis busat en massa.

Vi åt pannkaka till middag å glass till efter rätt.

Snart ska han få ducha lite innan vi ska gå en sväng så han somnar i vangene.

Sen ska vi gå hem till Noome å se film.

Ska bli kul va ett tag sen vi va nu, så man längtar.

Sen i morgon kväll kommer Mamma och Syrran över å vi ska äta tacos å se film.

Blir kul det med.

Gillar inte att va ensam för mycket nu för tiden.

Sambon är i järvsö över helgen hos några kompisar men kommer på söndag.  

Av sandra - 9 mars 2010 07:12

I dag ska dominic och kolla näsan.

Hoppas det går bra, men han brukar vara duktig hos Dr så blir nog bra.

Sen ska vi kanske bort till Eriks hjälpen och kolla lite.

Se om man hittar såna där saker som man kan sätta upp gardineran.

Får se om man ska baka lite innan vi åker eller när man kommer hem.

Ska baka nått bröd å chokladbröd lr choklad snitar hmmm

Av sandra - 4 mars 2010 08:11

I går var jag och syrran nere  i gävle.

Skulle till spesialmödra vården för jag haft lite förvärkar.

Så han kolla om tapen försvunit nåt å så.

Men den är 3cm en så det va normalt för omfödderskor.

Fick se beben lite å justnu låg den neråt men hade inte fixerat sig.

Men han sa att det kunde ta ett tag till innan h*o gör det.

Men han va väldigt bestämd på att om jag får förvärkar i intervaler så måste jag ringa förlosningen på en gång.

Tack vare att det gick så fort med Dominic.

Och det va inge fara om den bestämde sig för att komma nu.

 

  

Av sandra - 2 mars 2010 20:02

Kan inte beskriva hur mycket jag älskar dej gubben.

Du och pappa din betyder allt för mej kan inte leva utan er!

I dag har domi och jag varit ute på baksidan och lekt lite gorde en snö grotta till han.






Sen gorde älsklingen en jätte fin å mysig koja till  dominic.

Så nu har han lite kudar å leksaker där inne  

Presentation


Dominic o Zoé

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dominic

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Zoé

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Grace Wellness

TheHome.se

Linas Matkasse

Guldbrev

Bra Barnkläder

Linas Matkasse

Stayhard

Hedbergs Guld

HusAssistans

barn prylar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Önskefoto

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Bodystore


Ovido - Quiz & Flashcards