Alla inlägg under augusti 2010

Av sandra - 31 augusti 2010 09:23

I dag ska vi i väg och kolla hörsel på Zoé

Se om hon har nedsat hörsel lr så.

Sen vet jag inte va det händer mer.

Sandra har sovit här i natt och vi har haft jätte kul.

Vet inte om Zoé har en tand på väg  

Vi städda och stälde i årdning i barnens rum i går.

Kommer bilder så fort alla tavlor är uppe.

  

Av sandra - 26 augusti 2010 17:02

Ja nu är vi hos farmor o farfar kom hit i går vid 22 tiden.

Åt lite ficka då å prata sen kolla Älsklingen å jag på en film innan vi sov.

Dominic sov mellan farmor o farfar.

Sen i dag va vi å kolla lite på kläder och så.

Köpte regnkläder till dominic o pjamasbyxor till mej å en jacka till älsklingen.

Nu snart ska vi äta mat och sen vet jag inte.

Tror jag ska spela lite spel sen.

Vet inte va viska gö i morgon men nåt kul blir det nog  

 

Ne nu ska vi äta go mat

 

Hej  

Av sandra - 25 augusti 2010 09:27

I dag börja dagen vid 06.30 för vid 07.00 kom målaren för att fortsäta med tapeterna.

Så nu äntligen ska vi få upp tapeten i barnens rum å köket.

Zoé ska få lilla tapeter å Dominic ska få blå å gröna i köket.

Sen ska vi hämta dominic vid halv 2 för å åka ner till bollnäs och ta kort på barnen.

Ska bli så kul, knäpa kort hos en riktig fotograf.

Sen köpa katt sand med m.m

 

Oh i går fick jag mina 2 ur fina tatugeringar som jesper gjorde äskar dom. kommer bilder sen.

Men ska ner till farmor o farfar först å vissa dom hihi

 

är så gladddd  

Av sandra - 20 augusti 2010 20:29

Hej i dag börja min dag vid 7 tiden.

Då åkte jag och Zoé till gävle och handla lite.

Gick på olika affärer, hitta en del saker till båda barnen.

Och 2 saker till mej själv.

Zoé fick 2 kläningar, strumbyxor, mössa, skor, talrik o skalra

Dominic fick Woody och jessi dokorna från toy story, bil glas, bil vantar

Jag köpte en massars hanske o godis till mej.

Köpte dop present till lilla Thea å ett ben till my.

Åt kykling sallad å sen ficka jag lite.

Lite bilder från dagen

                          




Nu blir det kvälls mys med Zoé å se film åt äta gotte gott  

  

BVC

Av sandra - 19 augusti 2010 21:15

I går va vi på BVC med Zoé

Hon har gått upp över 1 kg sens sit så väger lite över 6 kg nu  

Och hon är 65 cm lång nu.

Hon fick sina 2 sprutor med, va inte så populärt.

Sen ska hon prata med dem på hörsel sentralen så vi kan kolla upp hennes hörsel.

  


Och träffen med dom andra mammorna o barnen va jätte kul  

men glömde totalt o knäppa kort hihi.


Av sandra - 18 augusti 2010 09:11

I dag vid 10.40 tar jag tåget in till bollnäs.

Ska ta ut pengar och tita lite sen gå till krokanen å träffa några andra tjejer med barn  

Ska bli jätte kul.

Kommer nog upp lite bilder sen.

Sen kommer mamma och metar oss vid 14 tiden för vid 14.30 ska Zoé va hos BVC.

Se om hon väkst nått.

Så har lite fult upp i dag.

    

MIna två älsklingar  

Av sandra - 17 augusti 2010 14:46

hej nu vad det ett tag sen.

Har haft fult upp på sistone.

Men nu värkar det som om sambon fått jobb  

Sen ska jag trolit viss tatugera mej snart igen ska bli kul.

Ungarna mår bra dom, ska i väg å mäta väga Zoé i morgon.

Se hur mycket hon gått upp nu å spruta ska hon få med då.

Ska försöka upp datera mer här.

  

Presentation


Dominic o Zoé

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dominic

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Zoé

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Grace Wellness

TheHome.se

Linas Matkasse

Guldbrev

Bra Barnkläder

Linas Matkasse

Stayhard

Hedbergs Guld

HusAssistans

barn prylar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Önskefoto

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Bodystore


Ovido - Quiz & Flashcards