Direktlänk till inlägg 17 augusti 2011

Film kväll

Av sandra - 17 augusti 2011 20:45

Ja nu i kväll ska vi ha film kväll.

Vi har kolla på toy story 3 med barnen.

Nu äter vi kex o smör och killarna ost.

Sen blir det lord of the rings.

Va jätte länge sen jag såg den sist.

I morgon blir det trolit viss mamma träff på långnes vid 3 tiden om vädret till åter det håller tummarna.

Sen ska jag bestäla båt resan vi ska åka den 29 september.

Nej nu ska jag för söka få Zoé att somna om.

Ha det bäst till sist


     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sandra - 28 juli 2011 12:18

Ja i dag fick man sov morgon det va skönt. Zoé sov ända till halv 12    NU äter vi brunch. Sen ska jag hänga tvätt. Senare vid 1 kommer Sandra och då ska hon jag och Zoé ut i skogen en sväng. I morgon kommer mamma ner me Dominic som har var...

Av sandra - 23 juli 2011 14:01

I dag har det åskat o blixtrat mycket här. Tur man har bärbara man kan ha på så barna fick se nån film. Nu har man städda vardags rummet lite snabbt å ska gö lite mer sen. Sandra är här med o nu tittat vi på Mamma mia en sväng. Sen blir det a...

Av sandra - 21 juli 2011 02:27


Ja i dag var man net till valbo med Pappa och Syrran. Åkte hemme från vid 9 åt frukost på ikea, sen gick vi där och kolla. Fynda många bra saker till hemmet. Sen åt vi korv med bröd innan vi åkte vidare. Va in på stadium, toys r as, finda lie...

Av sandra - 18 juli 2011 11:53

Hej har varit lite seg på sistone att skriva här inte riktigt hafft ork till det. Men ska för söka skriva lite mer nu.   I dag va man in på försäkrings kassan o arbetsförmedlingen. Lämna in en ansökan om att få stöd till körkort Och sen pra...

Av sandra - 27 juni 2011 08:26

Nu siter man och kollar på barnpogram med dominic o tar det lungt. Sen blir det väll att gå ut lite senare värkar bli fint väder i dag med. Kanske klippa lite mer på grästet och, Danne som gör det anars men nu gör jag det för att vi ska inte ha u...

Presentation


Dominic o Zoé

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dominic

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Zoé

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Grace Wellness

TheHome.se

Linas Matkasse

Guldbrev

Bra Barnkläder

Linas Matkasse

Stayhard

Hedbergs Guld

HusAssistans

barn prylar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Önskefoto

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Bodystore


Ovido - Quiz & Flashcards