Alla inlägg under juni 2010

Hej

Av sandra - 22 juni 2010 09:14

Nu sitter man här och funderar om man ska ta å äta nån frukost.

Vet inte om jag vill då jag har ont magen igen  

Har varit och lämmna go grabben på dagis, å snart ska älsklingen åka till bollnäs.

Då blir det bara Zoé och jag hemma + djuren förstås.

I går va vi ute och fixsa i landet på framsidan å plantera och så.

Dominic lekte med tessi och cykla o lekte i sandlådan.

Sen gorde jag pannkaks tårta till middag, blev faktist rätt gott.

Efter jag och dominic tagit en duch så gick vi till ica å köpte mjölk å så.

Gick hem det det å sen gick en sväng med hunden.

Kolla skräkfilm å åt kvälls ficka.

 

 

Se vad som händer i dag.

hej så länge


Av sandra - 12 juni 2010 19:23

Älskar dom här låtarna å texterna är så fina

 




Av sandra - 12 juni 2010 09:33

I dag blir vår lill Zoé 2 månader  

Allt går så himla fort nu för tiden.

Käns som om det va i går vi kom hem med henne.

Hon är jätte go lite tös.

Mamma o Pappas o storebrors go tjej  

 

  

Av sandra - 11 juni 2010 02:02

I dag börja dagen med att Dominic väkte mej vid 8 tiden å ville gå ner å kolla på barn pogram, så jag väkte Damien så fick han gå ner med han(hans tur å gå upp)

å jag å lill tösen sov en sväng till.

Sen vackna jag till igen vid halv 10 typ.

Lill sessan sov en så hon fick ligga kvar.

Gick ner å gorde lite brunch till oss medan Damien å dominic gick ut med My.

Sen åkte Damien till bollnäs, möte med arbetsförmedlingen.

Jag å barna åkte in lite senare med mamma.

Träffa Damien där.

Kolla lite på saker i bollnäs och köpte en ros till Sandra.

Sen gick vi till ornberget och vänta på att Sandra å alla andra skulle komma.

Va jätte mycket folk där.

Vi höll på att missa sandra för det vå så himla mycket folk där.

Men sen hitta vi henne å tog lite kort å så.

Sen åkte vi hem för Damiens brosa skulle komma hit i dag.

Han bjöd oss på pizza  mums  

Sen gick vi hem å kolla lite på tv.

Fick pengar till å gå köpa cola så tog med barnen i vagnen å gick till kiosken.

Sen har jag kolla lite på film å klia Dominic på ryggen.

Nu ligger båda ungarna å sover som stokar.

Ska sova strax jag med.

 

God natt alla  

 

  

Sandra Lindskog

 

Av sandra - 7 juni 2010 12:45

I lördags hade vi lite kompisar över å firade min 21 års dag 

Vi ficka å prata mycket.

Åt tårta å ficka bröd m.m

Sen så lite senare på kvällen när Sam hade vila en sväng så grilla vi hamburgare.

Blev super gott tycker jag.

Jag fick en grill, 2 älvor, jätte god choklad, en bok, en kläning å ett linne, en tavelram m.m

Sen efter vi grillat å ätit så gick jag över till Noome å kolla skräk film.

Hade lill stumpan med mej.

                   

Sen på söndagen kom mormor o morfar, mamma o syrran över och fira mej.

Så blev Mycket backa för mej i helgen å gorde 2 tårtor.

Men älskar att göra tårtor   

 

Presentation


Dominic o Zoé

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dominic

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Zoé

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Grace Wellness

TheHome.se

Linas Matkasse

Guldbrev

Bra Barnkläder

Linas Matkasse

Stayhard

Hedbergs Guld

HusAssistans

barn prylar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Önskefoto

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Bodystore


Ovido - Quiz & Flashcards