Alla inlägg den 26 december 2009

Av sandra - 26 december 2009 13:31

Hej alla.

Igår gorde vi inte mycket.

Var hemma hela dagen.

Kolla tv, spela lite spel med sambon. 

Åt lite julmat med.

Va lite hängig i går.

Käner att jag skulle behöva få prata av mej med nån, men har ingen å prata med :( allt snurrar i mitt huvud nu för tiden.

Mår pyton å kan inte förklara för nån hur jag mår.

 


  


Ja i dag så har vi varit till affären en sväng å handlat lite.

Å hemtat tåg biljeterna, till vi ska åka till domis farmor o farfar.

Ska äta lite tackos sen.

Tänkte gå in till mamma en sväng sen.

Danne ska se simpsons hela dagen i dag.

Nu ska jag försöka få domi att sova en sväng.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Dominic o Zoé

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dominic

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Zoé

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Grace Wellness

TheHome.se

Linas Matkasse

Guldbrev

Bra Barnkläder

Linas Matkasse

Stayhard

Hedbergs Guld

HusAssistans

barn prylar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Önskefoto

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Bodystore


Ovido - Quiz & Flashcards