Alla inlägg den 7 december 2010

Av sandra - 7 december 2010 21:04

I morgon fyller min fästman 24 år så då blir dt lite firande av han med smörgås tårta och paket.

Sen på söndag ska vi fira dominic fast han fyller på måndag men lättare å ha kalass på en söndag.

Sen på måndag där ska jag träffa  Noome en sväng å gö nåt kul.

Sen på onsdag ska Zoé få sin  6 månads spruat lite sent men är för hon varit förkyld när hon skulle ta den.

Jag ska ta prover med och så för ska till mag spesialisten på fredag och så.

Sen veckan efter då blir det stor handlig på måndagen å handla allt till julafton m.m

Den 22 ska jag å barna byta julklapar med  Noome och förhoppnings viss kanske äta pizza i hop skulle va kul.

Hela den veckan blir det å backa å feja på kvällen när dominic sover å förhoppnings viss Zoé med.

Städning blir det dan före julafton samt gralera skinkan å göra köttbullar.

japp så ser det ut för oss dom senaste dagarna fram över.


Presentation


Dominic o Zoé

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dominic

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Zoé

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Grace Wellness

TheHome.se

Linas Matkasse

Guldbrev

Bra Barnkläder

Linas Matkasse

Stayhard

Hedbergs Guld

HusAssistans

barn prylar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Önskefoto

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Bodystore


Ovido - Quiz & Flashcards