Alla inlägg den 21 april 2010

Av sandra - 21 april 2010 19:46

Hej alla


Nu tänkte jag berätta lite hur Dominics förlosnig gick


Allt började med att vi var ine hos min Barnmorska den 9/12-07

för jag hade ont i magen å kunde inte sova på nätterna å min tarm sjukdom kronglade.

Så fick tid till Dr i gävle den 13/12-07 för å se om jag skulle bli i gång sat, då va jag i v38+4

Samma dag vi skulle åka så vackna jag redan vid halv 6 tiden på morgonen för jag behövde gå på toa.

Men sen så sluta det inte rina efter jag kissat klart, sa det till mamma å då sa hon det är nog vattnet som börjat gått.

Sms till Damien att han skulle va redo att åka på en gång.

Sov hos mamma för jag va orolig.

Mamma ringde till förlosnigen å sa att mit vatten gått.

Hemmta upp Damien hemma sen och åkte till BB i gävle.

Han komma vid dollar å då hade jag 2 mins värkar.

När vi kom in på BB va jag redan öppen 4cm.

Så vi fick bli in flyttat i förlosnings rumet på en gång.

Fick lust gas ett tag sen ryggmergs bedövning.

Sen när jag bara va 7cm öppen kom kryst värkarna.

När kryst värkarna kom va kl ca 13:35

Dominic kom ut 13:55 så gick rätt snabbt.

Men sprak rätt mycket.

Så fick bara sita en stund mend pojken innan jag fick åka i väg för att bli sövd.

Sprak hela vägen bak.

Så fick inte se Dominic igen fören vid 9 tiden på kvällen.


Han vägde 3984 och var 53cm lång när han föddes

Presentation


Dominic o Zoé

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dominic

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Zoé

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Grace Wellness

TheHome.se

Linas Matkasse

Guldbrev

Bra Barnkläder

Linas Matkasse

Stayhard

Hedbergs Guld

HusAssistans

barn prylar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Önskefoto

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Bodystore


Ovido - Quiz & Flashcards