Inlägg publicerade under kategorin 2010

Av sandra - 20 maj 2010 21:00

I dag har vi varit och stor in handla mat m.m

Mamma henta mej och Zoé vid 9 tiden.

Var på lidel först, sen bort på dollar.

Var ner på kalsons med å kolla lite, hitta jätte söta skor där men zoé har för små fötter en  


Sen köpte vi mat till tara(spinden)

Bort på coopen köpa blöjor, smaker till soda springen m.m

köpte kol på AoH.

Sist in på ica i arbrå






Har en underbar son o dotter älskar dom hur mycket som hälst. 

Kan inte leva utan dom     

Av sandra - 23 april 2010 10:09

Hej alla glada.

Livet hemma nu men en till familje med lem.

Allt känns så konstigt nu när man har 2 barn.

Men det är helt underbart.

Kan inte känna mej mer lycklig.

Zoé sover rätt bra på nätterna.

Hon har lite svårt att få upp raparna bara så e lite kinkig för det.

Dominic e så underbar med sin lilla sysster.

Hjälper mej jätte mycket och e så go på henne.

Älskar min familj så mycket.


Älskar min sambo Damien så mycket och våra 2 underbara barn  


Av sandra - 20 april 2010 15:17

Nu siter vi ute i solskenet och myser.

Dominic springer å leker med My.

Zoé sover i mitt knä.

Ska väll in snart å gö nåt att äta.

Se om man får i sig nå mat i dag.

Är inte hungrig.

känner mej lite nere just nu, vet inte varför.

  


Av sandra - 18 april 2010 15:16

Måndagen den 12/4 kl 20:17 kom våran lilla tös till värden.

Så nu är dominic store bror  

Allt gick bra men tog tid.  

Började med att jag fick värkar den 11/4 vid 14 tiden.

Sen på natten kom dom tätare å tätare.

Så vid 4 tiden på morgonen kom ambulansen och hemtade oss.

Vi vågade inte ta taxi för säkerhets skull.

När vi kom till BB va jag inte öppen mycket men vi fick stana en då.

Sen hade dom rond byte å nästa barnmorska va jätte mysig å snäll.

Fick ta ett bad som smärt lindring.

Sen Fick jag en spruta i benet å 2 tableter så jag skulle kuna få sova lite hade inte kuna sova nått på hela natten.

När jag vackna igen så fick vi gå å köpa lite glas för jag skulle upp å röra mej.

När vi kom till baka va jag öppen 7cm.

Då fick vi byta rum igen å då fick jag lustgas.

Sen när jag va 9cm öppen tog hon hål på hinnorna å då kom kryst värkarna rätt snabbt å då tog det inte lång tid inna våra underbar tös va hos oss.

Sprak bara lite granna men Barn morskan va jätte snäll och lätt mej ha lustgas när dom syde så var typ helt borta är dom syde å det är bra för jag är rädd för sånt.

Zoé vägde 4008 och va 52 cm när hon föddes.

Alla va jätte snälla å hjälpsama på förlosningen.

Av sandra - 27 mars 2010 13:13

I dag klippte Nome håret på mej.

Blev jätte bra.

Känns luftigt å skönt nu.  

Å ska bort i dag så det e kul att få ny frisyr innan.

Noome är ducktig på att klippa hår.

Om hon vill ska jag se om hon vill färga håret på mej när bebisen kommit.

Av sandra - 14 mars 2010 08:02

I går vid halv 6 så kom mamma och syrran över.

Vi gorde Tacos till middag.

Blev jätte gott och dominic tyckte med att det va gott åt riktigt bra.

Sen kolla vi lite på tv innan melodi festevalen börja, Mamma o Syrran som ville se.

Sen åt vi glass och lite hembakade kakor som jag gort.

Spela disney trivial pursuit sen, gillar det spelaet jag.

Och jag van hihih.

Sen kom danne hem  

Så behövde inte sova själv i natt.

Men har svättats som bara den i natt, e koket inne.

Å har ju så svårt å vända på mej nu för tiden så man vakanr till när man ska vända sida.

men men blev en mysig å rolig kväll i går


  

Av sandra - 12 mars 2010 18:44

Hej alla glada.

Nu sitter jag här med sonen å kollar på looney tunse, har presis busat en massa.

Vi åt pannkaka till middag å glass till efter rätt.

Snart ska han få ducha lite innan vi ska gå en sväng så han somnar i vangene.

Sen ska vi gå hem till Noome å se film.

Ska bli kul va ett tag sen vi va nu, så man längtar.

Sen i morgon kväll kommer Mamma och Syrran över å vi ska äta tacos å se film.

Blir kul det med.

Gillar inte att va ensam för mycket nu för tiden.

Sambon är i järvsö över helgen hos några kompisar men kommer på söndag.  

Av sandra - 18 februari 2010 15:27

   Nere

Ja i dag har vi inte gort så mycket. varit nere å ledsen.

Till min underbara sambo gorde mej glad:)

Nu känns det lite bättre.

Årdnade sig med räkningarna å allt nu och kan även handla lite mat i morgon:)


Bm

I morgon ska jag till bm igen:)

Kul å få höra bebisen igen och se hur mycket magen väkst:)


Längtar efter lördag

Då ska vi först städda och packa mer saker:)

Se hur mycket vi får i årdning:)

Sen på kvällen ska mamma vara barnvackt så vi ska kuna gå ut och äta å sen gå på bio i hop:)

Ska blir så kul å få en ensam kväll bara vi 2:)

Gu va jag längtar!!


Presentation


Dominic o Zoé

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dominic

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Zoé

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Grace Wellness

TheHome.se

Linas Matkasse

Guldbrev

Bra Barnkläder

Linas Matkasse

Stayhard

Hedbergs Guld

HusAssistans

barn prylar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Önskefoto

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Bodystore


Ovido - Quiz & Flashcards